Thursday, March 3, 2016

Pre viva passed!

Alhamdulillah lepas pre viva.

Terketar ketar suara aku kt depan tu weh. Serius lagi susah dari defend proposal haritu. Supervisor aku cakap examiner tanya soalan dah macam viva betul. Memang gila. Uji pengetahuan aku je dorang nih. Ingat aku pandai sangat ke.

masa tunggu result dorang tengah bincang tu, aku berserah je kt Allah. Aku dah usaha macam zombi. Err tapi sebenarnya belum cukup usaha la, sebab ada je soalan yang aku tak dapat jawab, examiner pun gelak je. Aku kat depan poyo muka serius. Hahaha pape pun alhamdulillah.

The next step fokus labwork yang dah tertangguh seminggu lebih. Ok minggu depan aku jadi zombi kat dalam lab pulak. Papepun semua ni mengajar aku yang examiner manusia biasa. macam macam jenis soalan dorang tanya, tapi nak kata kejam pun tak kejam sangat la, dorang membantu aku untuk aku faham research aku n kalau aku blur dorang yang tolong jawab. All in all, semuanya atas usaha sendiri. Sape suruh kau buat master kan. Haha

More to come after this. Apart of research master, bulan mac ni ada 2 sesi nasi bungkus utk gelandangan jb, yg ni tak kesah sangat sebab dah ada coreteam yang komited. bulan april sembang harmoni dalam UTM, aku kena jadi pengarah daaa . Tapi masih sempat je aku nak cari pengarah baru kuikuikui. Lepas ni nak kena siapkan storyboard untuk short film dakwah. Hahaha banyaknye waniii. sis redho sis redho.  Journey of life kan. semua aku cite sini, biar lah esok esok masa tua dapat tengok balik. Kikikiki

moga Allah redha dan beri kekuatan menghadapi hari2 seterusnya. Fighting!


0 comments:

 

Template by Suck My Lolly - Background Image by TotallySevere.com